בניית ציפורניים

איך זה מתבצע?
בניית ציפורניים עם לק ג'ל לציפורניים הוא תהליך שמתחיל בהכנת הציפורניים על ידי מניקור, ומבלי שמשייפים את שטח הציפורן. לאחר מכן, מורחים על הציפורניים 2 או 3 שכבות של הג'ל, בהתאם לעובי הנדרש, באמצעות מכחול. כל שכבה שמורחים על הציפורן עוברת ייבוש במכשיר הפועל בטכנולוגיית תאורה אולטרה סגולה, ורק לאחר מכן עוברים לשכבה הבאה.
תודה ל: " מעצבת פנים " שעזרה לנו בכתיבה 
 בסוף, הציפורן נראית כמעט טבעית לגמרי- היא עבה יותר מהרגיל וגם חזקה יותר, אבל בו זמנית יש לה גמישות מסוימת ולכן היא אינה שבירה.
התהליך נמשך בערך שעה, וכל שלושה עד חמישה שבועות אפשר לחזור ולמלא את הציפורן הטבעית. מדובר בשיטה שעלותה גבוהה מזו של בניית ציפורניים עם אקריל, וזה בשל היתרונות שציינו קודם. הבנייה תעלה בסביבות ה 250 שקלים ועבור מילוי תצטרכו לשלם בערך 120 שקלים.
סוגי הג'ל בהם משתמשים
קוסמטיקאיות שמתמחות בבניית ציפורנים עם ג'ל יכולות להשתמש בשני סוגי ג'ל שונים. הסוג הראשון הוא כזה שמורחים אותו באופן טבעי על הציפורן, כמו שמורחים לק. הסוג השני הוא כזה שמשתמשים בו בדומה לאקריל, כלומר בעזרת מכחול.

נראה כי שיטת המכחול היא טובה יותר כיוון שהיא מציעה חוזק רב יותר לתוצאה הסופית, אבל היא פחות נוחה ופשוטה כמו שיטת המריחה הטבעית.
צריכים מישהי טוב אז היפה פה יש בניית ציפורניים היא יודעת את העבודה טוב